- Str. Drumul Gării Balotești, Nr.9, Otopeni
Regulament Parcare
📌 1. Accesul în parcare
- Accesul este permis numai pe baza unei rezervări valide, efectuate online sau direct la sosirea în parcare.
- Nu este permisă parcarea și părăsirea vehiculului fără o rezervare activă.
- Rezervarea trebuie să includă informații corecte privind perioada de staționare, numărul de înmatriculare și datele de contact.
ℹ️ ATENȚIE: În cazul în care un client omite să se înregistreze cu autovehiculul și folosește serviciile parcării, se va aplica o taxă de 100 lei/zi pentru fiecare zi de staționare în parcare, indiferent de durata sau motivul absenței rezervării.
🚫 2. Reguli de comportament și parcare
Pentru buna funcționare a parcării, este strict interzis:
- Parcarea pe căile de acces sau în zone nemarcate;
- Ocuparea unui spațiu mai mare decât un loc de parcare;
- Blocarea altor vehicule sau a fluxului de circulație;
- Abandonarea autovehiculului fără rezervare și fără acordul personalului;
- Depozitarea deșeurilor sau a obiectelor periculoase în parcare.
🚌 3. Transfer la și de la aeroport
Transferul către terminalele aeroportului este gratuit pentru clienții parcării și se face cu microbuze, puse la dispoziție de Go Parking Otopeni.
Vă recomandăm să ajungeți în parcare cu cel puțin 30 de minute înainte de ora la care doriți să ajungeți la aeroport.
⏱️ Important: Timpul de sosire al microbuzului la aeroport pentru transfer poate varia în funcție de condițiile de trafic și de condițiile meteo. Acest timp poate varia între 15 și 30 de minute. Vă rugăm să luați în calcul posibile întârzieri și să vă planificați timpul în mod corespunzător..
🔐 4. Siguranță și responsabilitate
- Parcarea este monitorizată video 24/7.
- Clienții sunt responsabili pentru securizarea propriului vehicul (uși închise, alarme activate etc.).
- Nu lăsați obiecte de valoare la vedere în mașină.
⚠️ 5. Sancțiuni pentru nerespectarea regulamentului
Nerespectarea acestui regulament poate atrage următoarele măsuri:
- Taxe suplimentare, inclusiv 100 lei/zi pentru fiecare zi de staționare fără înregistrare;
- Blocarea vehiculului în caz de parcare abuzivă;
- Refuzul transferului pentru clienții fără rezervare validă;
- Îndepărtarea vehiculului din parcare pe cheltuiala clientului, dacă acesta obstrucționează accesul sau activitatea parcării.
📞 6. Contact și asistență
Pentru informații suplimentare, suport sau înregistrare la fața locului, vă rugăm să discutați cu personalul din parcare sau să apelați numărul afișat la intrare ori pe site.